دانلود بازی های برتر

دانلود بازی های جدید مخصوص کامپیوتر و کنسول

دانلود بازی های برتر

دانلود بازی های جدید مخصوص کامپیوتر و کنسول

دریافت جدیدترین بازی های کامپیوتر ، ps4 ، کنسول و اندروید به همراه نقد و بررسی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Medieval Engineers

بازی مهندسین قرون وسطایی یا همان بازی Medieval Engineers یک اثر ایندی و سندباکس در سبک اکشن ، استراتژی و شبیه ساز  است که توسط Keen Software House ساخته و در تاریخ 19 فوریه 2015 برای پلتفرم PC منتشر شده است.بازی Medieval شما را در نقش مهندسی در دوره قرون وسطی قرار می دهد که مهندسی ، ساخت و ساز و نگهداری از آثار معماری و تجهیزات مکانیکی با استفاده از فناوری قرون وسطایی، شهر سازی، قلعه سازی، استحکامات، ساخت ابزار و دستگاه های مکانیکی، محوطه سازی و کشف معادن زیر زمینی تنها بخشی از وظایف شما خواهند بود. سیاره کاملی برای کاوش وجود دارد.مهندسین قرون وسطا به دنبال قوانین فیزیک و تاریخ هستند که از قرن پنجم تا قرن پانزدهم در دسترس نخواهد بود.

بازی Medieval روی جنبه های ساخت و ساز تمرکز دارد اما می تواند به عنوان یک بازی اکشن هم بازی شود.بازی از بازیکنان انتظار دارد به جای نبردهای مستقیم از خلاقیت و مهارت های مهندسی شان برای ساخت ماشین آلات جنگی و استحکامات استفاده کنند.عنوان Medieval Engineers دومین بازی ساخته شده توسط Keen Software House به شما می رود.بازی قبلی استودیو Space Engineers نام داشت که توانست بالای 2 میلیون نسخه بفروشد.

 

دانلود بازی Medieval Engineers

دانلود بازی Medieval Engineers

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

Medieval Engineers v0.7.2 (Official/Final Release)

بر اساس نسخه CODEX تحت عنوان Medieval.Engineers-CODEX فشرده سازی شده است.

در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.

حجم بازی از 4.5 گیگابایت به 2.5 گیگابایت کاهش یافته است.

زمان تقریبی نصب بازی بین 2 الی 4 دقیقه خواهد بود.

فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 7 گیگابایت است.

حداقل به 2 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.

بازی Medieval Engineers را می توانید هم اکنون از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.
منبع : par30dl.com

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Medieval Engineers با لینک مستقیم در پارت های 2.0 گیگابایتی | حجم: 2.5 گیگابایت

نسخه FitGirl

 

  • ۰
  • ۰

وقایع داستانی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در دهه 1500 میلادی و در دوره سنگوکو (Sengoku) ژاپن رخ می دهد.دوره سنگوکو دوران جنگ ‌های داخلی، آشوب‌ های اجتماعی و دسیسه ‌های سیاسی در ژاپن بود و رویارویی‌ های نظامی در این دوران به ندرت قطع می‌شد.دوره سنگوکو از میانه ‌های قرن پانزدهم تا آغاز قرن هفدهم به درازا کشید! شما کنترل جنگجویی دلیر را به دست می گیرید که هدف او نجات استاد خود و گرفتن انتقام از دشمنان اصلی اش است.ماجرا از جایی آغاز می شود که یک Shinobi که مسئولیت حفاظت از ارباب جوانش را بر عهده داشت ، در دشتی دشمن قدیمی خود را می بیند و طی نبردی به شدت زخمی می شود و در آستانه مرگ قرار می گیرد و ارباب او نیز توسط دشمن اش ربوده می شود.در حالی که او خود را در حال مرگ می دید ، یک مجسمه ساز پیر پیدایش می کند و با خود می برد.مجسمه ساز زندگی را دوباره به او باز می گرداند و از آنجایی که Shinobi در آن نبرد دست خود را از دست داد ، مجسمه ساز یک دست مصنوعی به جای او قرار می دهد.و حالا قهرمان داستان ما که Sekiro یا گرگ یک دست نامیده می شود ، باید شرافت و عزت از دست رفته خود را دوباره به دست آورد و از این رو وارد ماجراجویی بزرگ و پر مخاطره برای پیدا کردن ارباب جوان خود و گرفتن انتقام از مسببین آن می شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice توسط FromSoftware ، استودیوی سازنده مجموعه Dark Souls در سبک اکشن و ماجراجویی سوم شخص ساخته شد و شرکت Activision به عنوان ناشر آن را در تاریخ 21 مارس 2019 برای پلتفرم PC منتشر کرد.از Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2019 یاد می شود ، عنوانی که توانست در رویداد The Game Awards 2019 و سایت GameSpot جایزه بهترین بازی سال را کسب کند.همچنین جایزه بهترین بازی اکشن سال 2019 توسط IGN به این عنوان تعلق گرفت و از سوی دیگر ، بیش از 50 جایزه و نامزدی را در کارنامه درخشان خود ثبت کرد.نه تنها این ، بلکه بازی Sekiro: Shadows Die Twice در سایت متاکریتیک موفق شد متای بسیار خوب 88 از 100 را به دست بیاورد.

  • ۰
  • ۰

در اثر متلاشی شدن یک شیء مهم به نام “Tablet of Order and Chaos” ، واقعیت های چندگانه مارول دچار مشکلاتی می شود.مادام وب (Madame Web) چهار نسخه از مرد عنکبوتی را از چهار واقعیت فرا می خواند تا به او در بازگرداندن واقعیت ها به تعادل کمک کنند.Tablet of Order and Chaos یک لوح باستانی است که بین نظم و آشوب تعادل برقرار می کند و از طرفی باعث تولید انرژی خالص (Pure Energy) می شود؛ انرژی که می تواند توانایی های فراانسانی را تقویت کند.

بازی Spider-Man: Shattered Dimensions بر اساس یکی از ابرقهرمانان و شخصیت های بسیار معروف کتاب های مارول (Marvel) یعنی مرد عنکبوتی (Spider-Man) ساخته شده است.این بازی توسط تیم Beenox در سبک اکشن و ماجراجویی سوم شخص توسعه پیدا کرد و شرکت Activision آن را در تاریخ 24 نوامبر 2010 برای پلتفرم PC منتشر کرد.

  • ۰
  • ۰

خود را در دنیایی غرق کنید که در آن فناوری و جادو به هم برخورد کرده و با عواقب مخرب ناشی از آن رو به رو می شود.در داخل برج هدایت گروهی از قهرمانان گوناگون را به دست بگیرید و سرنوشت خود و گروهتان را در این مکان شوم رقم بزنید.صدها کتاب Lore در زمینه افسانه‌ ها و روایات‌ قومی و اطلاعات پراکنده به آرامی تاریخچه Artara را برایتان آشکار می کند.نوع جدیدی از نقش آفرینی در انتظار شماست؛ یک Dungeon Crawler با داستانی غنی و مبارزات بی وقفه ابتکارآمیز که به شما اجازه توقف یا آهسته کردن زمان را می دهد.

مدت زمان گیم پلی بازی در مجموع بیش از 50 ساعت است.7 کلاس شخصیت منحصر به فرد وجود دارد که هر یک از نقاط قوت و ضعف متفاوتی برخوردار می باشند.سیستم مهارت در بازی پیچیده بوده و دو درخت پیشرفت اختصاصی با گزینه های بسیار وجود دارد.علاوه بر این ، در این عنوان 150 دشمن با توانایی و تاکتیک های مختلف حضور دارند و در طول بازی شما با 50 باس با طیف گسترده ای از مهارت ها و جادوها مواجه می شوید.پنج درجه سختی پیش روی شما خواهد بود ، از جمله درجه سختی Epic که به گیمرهای تازه وارد پیشنهاد نمی شود.حالت های مختلف مبارزه تضمین می کند که تنوع و چالش های جدیدی در پیش رو داشته باشید.سیستم پیشرفت کاراکتر در این عنوان جدید است و از قابلیت ساخت و ساز برخوردار می باشد.همچنین شهر قابل ارتقاء خواهد بود!

بازی Tower of Time یک عنوان ایندی در سبک اکشن ، استراتژی و نقش آفرینی می باشد که توسط Event Horizon طراحی و ساخته شده است و سازنده آن را در تاریخ 12 آوریل 2018 برای پلتفرم PC منتشر کرده است.نسخه Final Edition بازی Tower of Time در مقایسه با نسخه اصلی بهبودها و پیشرفت هایی به خود دیده است که از مهمترین آن ها می توان به بهبود اچیومنت ها در نسخه لینوکس ، رفع تعدادی از باگ های جزئی ، تنظیم مجدد درجه سختی و بهبود بصری برخی از مهارت ها اشاره کرد.

  • ۰
  • ۰

یک بازی ورزشی هیجان انگیز و جذاب در سبک مسابقه ای ، ورزشی و شبیه ساز مسابقات موتور کراس و ATV که توسط تیم Rainbow Studios ساخته شده است و شرکت THQ Nordic آن را در تاریخ 27 مارس 2018 برای پلتفرم PC عرضه کرده است.بازی درصدد ارائه تجربه ای کامل از مسابقات آفرود و سبک زندگی می باشد! تمام خودروها در دسترس شما هستند و پس از انتخاب استایل راننده خود می توانید وارد مسابقات شوید و مهارت رانندگی تان را به چالش بکشید.در بازی شما امکان شخصی سازی خودرو و راننده را دارید و می توانید قدرت خودروی تان را تقویت کنید.حالت های بازی مختلفی درون بازی از جمله Supercross ، Nationals ، Nationals ، Waypoint ، Tag و بیشتر در دسترس هستند که هر کدام جذابیت خودش را دارد.

  • ۰
  • ۰

بازی DCS World که نام کامل آن Digital Combat Simulator World است ، عنوانی رایگان (Free to Play) در سبک شبیه ساز پرواز محسوب می شود.در DCS World رؤیای سازندگان ارائه مؤثق ترین و واقعی ترین شبیه سازی هواپیماهای نظامی ، تانک ها ، وسایل نقلیه زمینی و کشتی ها بوده است.بازی شامل مأموریت های گسترده در منطقه قفقاز و دریای سیاه می باشد که بخش اعظمی از گرجستان را نیز در بر می گیرد.همچنین بازی شامل جت جنگی روسیه ای “Sukhoi Su-25T” و جنگنده معروف آمریکای شمالی در جنگ جهان دوم یعنی TF-51D است.در بازی پیشرفته ترین ویرایشگر مرحله ای وجود دارد که تاکنون ساخته شده است.بیش از 156 سیستم هوش مصنوعی سلاح ها ، 105 وسیله نقلیه زمینی ، 50 سیستم دفاعی ، 19 کشتی و 84 هوش مصنوعی هواپیما این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مأموریت های سطح بالایی را طراحی و بازی کنید.

بازی DCS World به عنوان یک شبیه ساز واقعی سندباکس ، دوره های مختلفی از تاریخ را همچون جنگ جهانی دوم ، جنگ ویتنام ، جنگ کره ، جنگ خلیج فارس و غیره شامل می شود.این بازی توسط Eagle Dynamics SA ساخته شده است و شرکت The Fighter Collection آن را در تاریخ 18 مارس 2018 برای پلتفرم PC منتشر کرده است.

  • ۰
  • ۰

| لینک دانلود بازی در تاریخ 16 خرداد 1399 بروزرسانی شد! |

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که به تازگی معرفی شده یکی از بازی های جذاب در سبک اکشن و ماجراجویانه می‌باشد. این بازی برنده ی جوایز بهترین بازی گیمزکام و بهترین بازی اکشن جشنواره ی گیمزکام ۲۰۱۸ شد. این بازی توسط FromSoftware ساخته و توسط Activision منتشر میشود. در این بازی شما یک مبارز تا دندان مسلح هستید ، که از چنگال مرگ نجات یافته اید. قسم خورده اید تا محافظ یک پادشاه جوان که از نسل خونی باستانی ای است باشید و در این مسیر هدف دشمنان بیرحمی از جمله قبیله ی آشینا میشوید. هنگامی که پادشاه ربوده میشود هیچکس نمی‌تواند شما را از بازگردانی افتخارات باز بدارد ، حتی خود مرگ.

شما در بازی Sekiro: Shadows Die Twice (سکیرو: سایه ها دوبار میمیرند) در اواخر قرن ۱۶ در سنجکو ژاپن به بازی می‌پردازید. دوره ای وحشیانه که در تمام مدت بر سر مرگ و زندگی درگیری و مبارزه دارید و در همین حین با دشمنان وحشتناک تر در تاریکی ها مواجه میشوید. شما برای مبارزه با این موجودات دارای گنجینه ای از ابزار جنگی و مهارت های نینجایی هستید. این بازی دارای گرافیک خیره کننده و گیم پلی زیبایی می‌باشد و از سیزده زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی ، اسپانیایی ، ژاپنی ، کره ای ، هلندی ، روسی ، چینی ساده ، تایلندی ، چینی سنتی و پرتغالی پشتیبانی میکند.

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.
منبع : par30dl.com